Lite julefrid, tack.

Återigen har tre veckor bara sprungit iväg och praktiken på hemsjukvården är slut.
Det passar ganska bra faktiskt. Känner det som att all motivation och inspiration är borta.
Vill ha jullov. Lägga sig under täcket ett tag. Njuta av december, känna lite julefrid.
Men det går ju inte. Nu är det massa uppgifter som ska göras.
 
Men ikväll ska jag försöka stänga av allting. Jag ska snart sätta på Sound of music och sjunga med
i alla sånger. Och äta sura bilar.
 
Imorgon åker jag till ornunga. Det ska bli himla skönt faktiskt, var länge sen jag var hemma där.
Hemma hos mormor hemma hos mamma och pappa tro jag får lite julkänsla. Och julefrid kanske
till och med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0