Magsjuka

Den här dagen tillbringar jag med att försöka återhämta mig från en fruktansvärd magsjuka.
Den bara kom helt plötsligt sent i lördagseftermiddag, utan mer förvarning än att jag hade ont i ryggen tidigare på dagen och var väldigt trött. Har ingen aning om om det var vinterkräksjukan eller någon matförgiftning. Men det spelar väl mindre roll. Hade så ont i magen i några timmar att jag mest ville försvinna och gråta en skvätt.
Men det gick över. Igår låg jag mest i sägen och såg på Lilla huset på prärien. Drack lite coca-cola, åt ett rivet äpple och några chips.
Tur i oturen att jag hade en sån lång härlig helg framför mig. Nu klarade jag ju av den här sjukan utan att missa något av praktiken. Förhoppningsvis.
 
Det är fortfarande himla härligt att bara sitta i soffan. Men jag ska försöka ta mig ut en sväng och få lite nyttig uft i mig. Och sen göra något till middag och tvinga i mig.
Tänk vad mycket man överlever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0