Med häftpistol

Jag fick massor av bra och fina julkappar i år. Böcker att läsa, en teve-serie att se på, trosor att ha på mig, saker som doftar gott, fina grejer till köket och en ny golvmopp som jag faktiskt ser fram emot att städa med!
Och en av dom bästa sakerna var en alldeles egen häftpistol. Det har jag inte ens tänkt på att jag saknade förrän ett tag sen. Och nu fick jag en egen!
Så idag när far min skjutsade hem mig, med alla mina nya ägodelar i bagaget, så svängde vi förbi ÖB och jag köpte tre meter vaxduk. Utbudet av mönster var begränsat så här i juletider, men som tur var hittade jag en duk som var het okej. Klassiskt svartvit-rutigt. Så när jag kom hem bredde jag nästan genast ut mig på köksgolvet och klippte till bitar att klä in skåpet i köket med. Och sen häftade jag med min egen häftpistol så det small om det! Häftade faktiskt lite här och där i köket.
Och rätt så snyggt blev det också.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0