Bara småkrafs kvar!

Käre värld vad trött jag är. Lång dag på praktiken, och efteråt gick jag till stan och pekade ut taklampan Magnus föräldrar ville ge mig i födelsedagspresent. Det känns alltid knepigt att peka ut saker, och så betalar någon annan för det. Men det var ju trots allt en present!
När vi kom hem till Västra Bodarna fikade vi en semla (gud, vill inte tänka på vad jag stoppat i mig för mat idag...) och resten av kvällen har jag tillbringat i köket. Jag har skruvat i nya knoppar till köksluckorna och lådorna medan Magnus pappa Lennart målat och spacklat lite här och där. Imorgon kommer förhoppningsvis golvläggaren och gör klart toaletten. Sen är det bara lite småkrafs kvar att fixa! Typ sätta tillbaka toastolen och handfatet, sätta upp lampor, skruva fast dörrlisten.... Småkrafs, som sagt!...
Imorgon äe jag ledig, och trots att jag borde börja med VFU-uppgifterna har jag inte tid med detta. Ska börja röja upp här hemma, i sovrummet och köket. Städa dom andra rummen, så jag inte behlver städa ihjäl mig på lördag när jag har massa annat att ordna inför söndagens kalas.



Som sagt, jag är trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0