Lyxen med toalett

Tur att jag inte var akut kissenödig när jag kom hem i eftermiddag. För det enda som återstod av våran toalett och dusch var ingenting. Brädor från stenåldern och lite rör, och man kunde nästan se ner till källaren.
Så inatt sover vi hos magnus föräldrar. Jag antar att vi får göra det tills åtminstone toan är på plats igen... Det går nog bra, lite bök är väl bara bra ibland!
Men jag undrar (som den 2000-talsmänniska jag är) hur folk orkade innan dom hade toa inomhus. Jag har redan varit på väg att resa mig från fåtöljen och gå på toa, innan jag inser att vi inte har någon. Och så klart gångras med kissenödighet ungefär med tio bara därför... Håll ut!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0