Boots, here I come!

Imorgon bär det av till England. Åker med Magnus familj för att fira hans äldsta syster Marikas 40-årsdag. Det ska bli trevligt, och särskilt spännande eftersom jag själv inte vet exakt precis vart vi ska. Det skulle vara hemligt för födelsedagsbarnet och det innebär att vi väldigt sällan pratat om resan. Och på den vägen är det att jag inte kommer ihåg vad staden hette. Men lugn, jag vet typ vart det är på kartan.
Det jag mest ser fram emot i England är förstås Boots. Jag hoppas alla vet vilken underbar affär det är, en drugstore med massa hår- och hudprodukter, smink och massa annat för billigare slantar. Så jag hoppas jag kommer hem som en lyckligare kvinna!

Jag har inte hunnit oroa mig över flygresan än, det får bli imorgon. Jag har ju trott inför varje ny flýgresa att det blir det´sista jag gör här i livet. Ber till gud och jesus och den helige ande typ nonstop i två timmar. Men det ska nog gå bra.

Nu tittar jag och Magnus på Little Britain för att värma upp inför veckan.
Good bye, Farewell!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0