som sommarkvällar ska vara

Helt plötsligt skingrades molnen och det blev en sån sommarkväll man nästan glömt bort. Så jag slängde på mig solklänningen och parkerade mig i solstolen med en hög böcker. Helt himla underbart.





Vad mycket tid jag tillbringade på verandan i vintras och tidigt i våras innan det var varmt nog att sitta ute. Nu på sommaren blir det inte mycket tid på verandan, för även om sommaren varit kass så har det inte varit omöjligt att sitta ute. Så nu är verandan mest en plats för alla mina krukväxter. Och dynorna till utemöblerna förstås...

Och när min bakdel nästan vuxit fast i solstolen masade jag mig upp och gick strandpromenaden. För att sedan göra mat och så parkera mig i trädgården igen... Det är såhär sommarkvällar ska vara !:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0