Mina planer

Nu har jag gått brevid på sommarjobbet i dagarna två. Trevligt, slitsamt. Det bli skönt att vara helledig i ett par dagar.
Imorgon ska ag med resten av familjen till Landvetter för att möta Maja, den förlorade systern som varit på andra sidan jordklotet i nio månader. Det kommer bli knäppt att träffa henne igen! Sjukt att tiden gått så fort, och ändå varit så länge. Tänka sig, syster Maja har inte ens sett mitt nya hem. När hon åkte bodde jag fortvarande kvar i Ornunga! Iallfall, så det blir väl lite firande imorgon. Maja har önskat mormors mat, lax med potatismos och pannacotta till efterrätt. Man kan ju undra vad hon ätit där nere egentligen...
Så jag stannar kvar hemma med familjen i en dag eller två. Hänger med systrarna och tar det lugnt i allmänhet. Glommer allt som har med hushåll, sopor och disk att göra.
Det är mina planer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0