några ord om dagen

Idag har jag gjort min tredje jobba-bredvid-dag. Sista dagen imorgon, sen blir det förhoppningsvis ett par veckor med lugn och ro. Och nu sitter jag hemma i fåtöljen vid teven och slappar. Kom hem vid halv sex, ashungrig, så gjorde hemmagjord pizza åt mig själv. Bästa snabbmaten, och nu är jag mätt och nöjd. Men trött är jag! Sov så dåligt inatt, kändes som jag inte sov över huvud taget. Men det måste jag ha gjort, jag var ju ändå lite levande när klokan ringde vid fem. Nej usch, det är väldigt sällan jag har svårt att sova. Men det blir väl lätt så när man är ledig och fått sova ikapp lite sömn. Jag vaknade ja vid halv nio igår morse, klart jag inte ville sova vid elva igen. Speciellt inte när jag visste att jag MÅSTE sova eftersom jag skulle upp i ottan. Suck, knäppt.
Jag borde gå ut och sträcka på benen lite och andas lite syre, men måste bog samla en väldigt massa kraft för att orka ut i det här regnvädret...











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0