Tandborstmisstaget

Igår när jag var och handlade skulle jag köpa nya tandborstar till mig och magnus. Tog en blå till magnus och en rosa till mig (fyskäms, det är 2012?) som det stod soft på. Usch för hårda tandborstar. När jag kom hem och packade upp tandborstarna och ställde dom i tandborstglaset blev min reaktion ungefär: what the fuck? Min rosa tandborte var mycket kortare än magnus!

 

Hade jag råkat köpa en barntandborste? Var jag halvblind så jag inte såg att det stod typ barn eller for kids på den?? Så jag tog upp förpackningen och läste. Och nu, nät tandborsthuvudet inte skymde, såg jag vad som stod.



Ja, teen!
Så nu har det tydligen kommit speciella tandborstar för tonåringar. Som tydligen har mindre käft än vuxna. Strunt samma att min 13-årige bror är mycket större än mig nuförtiden (iallafal på längden). Åh, líksom. Men eftersom jag har varit i princip färdigväxt sen jag var 12 måste jag förutsatta att den här lilla rosa tandborsten funkar för mig.
Men visst ser det fjompigt ut i tandborstglaset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0