Vi hade iallafall tur med vädret

Imorse bar det av mot Rättvik i Dalarna, där jag ska tillbringa en vecka tillsammans med en del av familjen. Tänka sig att det är tjugotredje året jag är här! Det får mig att känna mig gammal som gatan...
Det var en perfekt dag att tillbringa i bilen. Svenskt skitväder. Men för att säga något snällt om svenskt skitväder, så regnade ingenting dom två gångerna vi stannade och åt. Då nästan sken solen!

När vi kommit fram och gjort oss hemmastadda i stugan åkte vi ner till Rättvik, sträckte ut benen på långbryggan och njöt av att det plötsligt var strålande solsken just över oss.
Så nu ser jag fram emot en vecka med massa semester. Glömma vardagsbekymren, träffa trevligt folk, läsa i mina böcker och fika gott en hel del...!







Ute på långbryggan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0