Födelsedagar

Slutet-på-födelsedag-vemod. Och så tystad och tomhet när båda mina familjer gått. Och M redan gått och lagt sig för att gå upp med tuppen imorgon.
Så jag sitter och tittar på första avsnittet av Medium säsong fem, en av mina presenter.

Har haft en trevlig 22-årsdag! Även om mycket tid gick till att för första gången ordna kalas själv. Städa, duka,putsa, möblera, skiva bröd. Mycket sånt när man får 13 gäster, våra familjer blir stora tillsammans.  Men imorse giick M med mig på en promenad dagen till ära, och så kom Hannah en sväng med en present!         
Jag fick så himla bra presenter! Bidrag till en teve, knivset, blommor till fönstren och så massa Lisa-grejer. Rosa, blommigt, saker som går att äta. Och så presentkort på Balders Hage från Magnus syster, ingen perfekt födelsedag utan det!


Presentbord




Födelsedagsdisk


Men nej, jag kanske ska avrunda födelsedagen här. Krypa ner i sängen och vakna imorgon första riktiga dagen som 22-åring. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0