Sommatid

Det är konstigt, jag tycker att jag knappt har hunnit vänja mig vid att det är vintertid, då är det dags för sommartid igen. Kändes sådär förarligt idag. Magnus skulle iväg tidigt idag, så då vaknade jag med. Kändes väldigt bra att komma upp vid sju när jag hade så mycket att plugga, men då insåg jag ju att klockan egentligen var åtta... Förargligt som sagt, en hel timme försvann ur mitt liv!

Det har ju varit så himla fint väder i helgen, så jag har försökt njuta av det. Koppla av lite efter nio ganska tuffa veckor. (Sa jag nio veckor? Jag menar snarare nio månader), men det har inte varit helt lätt. Med den där bronto-uppgiften jag lämnade efter mig, och igår ägnade jag flera timmar på att riva ner tapeter i sovrummet. Suck, det hade helt klart varit lättare att tillbringa tid vid datorn om det hade regnat hela helgen...




Eller om jag varit lika flitig som en myra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0