Energitankning

Idag har jag haft en fylla-på-energi-dag. Kände mig sådär på topp igår på praktiken, längtade mest till sängen och få ligga och hosta ifred. Så det har jag gjort idag istället, dock slutade jag hosta men har varit så trött att jag knappt orkat röra mig. Det har gått ut mycket energi från mitt lager det senaste, allt med praktiken, renoveringen av toan, fix inför födelsedagen och så en förkylning på det. På det krävs det en energitankning!
Så idag har jag inte gjort många gram. Suttit på verandan och läst, kollat på Gilmore Girls, gått strandpromenaden och andats långsamt. Och jag tror det fungerade! Har några kila mer energi och snuvan känns påväg att försvinna. Hurra.


Lite av energin bidrog nog cheesecaken till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0