Första sommarkvällen

Det är inte så att man vill gå och lägga sig tidigt en sån här kväll. Första sommarkvällen. Jag vill bara sitta ute på trappan och känna på sommaren. Men ska man få upp vid fyra så får jag väl snällt gå och lägga mig snart...

Jag har varit på besök i hemtrakterna i helgen. Hu, vad seriöst det lät! Det var trevligt och härligt som alltid. Tro det eller ej, men det är skönt att få vara någons barn igen ibland.
Så jag ahr njutit av helgens sköna väder genom att sitta på verandan hemme och gå många promenader med mormor. Och pussat på dom sötaste gulligaste nyaste kattungarna hemma. Sista gången, säger mamma. Igen. Iallafall, tre små söta korvliknande saker som luktar så himla gott. Som bebisar, fast dom är katter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0