Taadam!

Jag är så himla nöjd med mig själv och resultet av byrån! Måste säga att det blev sjukt snyggt faktiskt. Den här byrån stod tidigare i Magnus gamla rum hemma, och där var den  träfärgad med rektangulära knäppa trähandtag. Så jag fick slipa, skruva/banka loss handtagen, slipa lite till, grunda två gånger och sedan tre lager vit färg. Plus en fjärde ålning då jag fick fixa till lite skavanker och missar... Och så köpte jag nya knoppar och skruvade på! Allt det här med en smula hjälp och råd av svärfar, men ändå, jag är så otroligt duktig!
Så nu ska den här byrån rymma underkäder och diverse saker. Självklart ska jag dela lådornas antal lika med M. Jag vet, otroligt schysst med tanke på allt slit jag lagt ner. Själv. Men efter hans senaste kommentar, att "den såg ju faktiskt okej ut innan också...", så ska jag tänka över det där schyssta beslutet en gång till tror jag...




Men! Byrån fixades dessutom till för att jag skulle ha nånting att ha min nya teve på (som jag haft presentkort på sen jag fyllde år). Så idag, efter att byrån torkat klart igår, så köpte jag en teve! Det var skojigt, har aldrig köpt en innan. Och ja, vi behöver en till teve. För snart börjar fotbolls-EM och andra tråkigheter på teve. Husfriden, folk fattar.



(jag vet, jag ska fixa sladdarna snyggt sen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0