Portkod 1321

Jag har sett på Portkod 1321 på svtplay och jag blev lite besatt. Glad att jag inte hörde talas om serien förrän i helgen, så att jag kunde se fem avsnitt i rad. Nu får jag vackert vänta en vecka på nästa avsnitt...
Jag vet inte riktigt varför serien är så bra. Innehåller kärlek, ja. Snygga killar, ja. Humor, ja. Och jag liksom lever mig in i det totalt, känner mig med en gång som sexton år med massa kärlekspirr i magen. När man hade massa höga förväntningar. Och önskar ett tag att jag var sexton år igen. Såklart, min egen sextonårsperiod var ganska värdelös och på olika sätt smärtsam, så ibland vill jag bara spola tillbaka tiden och uppleva allting igen, så som det borde ha varit. Eller kunde ha blivit.
Men det går ju inte, så då njuter jag av att suga in mig såna här fina historier om andra sextonåriga flickor. Rekommenderar den till alla andra som vill känna lite pirr!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0