Sovmorgon

Men åh så härligt, idag tog jag sovmorgon till klockan nio! Det var inte ett dugg fel efter att ha gått upp vid sex hela veckan. Men idag är jag ledig från praktiken. Skönt, absolut.
Men ändå så gnager det lite i samvetet, eller kanske snarare i den del av kroppen som stressen sitter. Jag skulle så himla gärna bara ha en riktigt slappardag - inte bekymra mig om nånting, inte känna mig tvungen att göra det minsta. Men tyvärr känner jag mig lite tvungen att börja med kursens hemtenta... Och helst borde jag nog tvätta sängkläderna och dammsuga också. Usch.
Men det jag prioriterar allra högst idag är att baka ut min pepparkaksdeg som jag gjorde igårkväll. Det är väldigt viktigt. Det blir skurna pepparkakor i år med. På något vis är det ju inte riktigt samma sak att sitta och kavla ut grisar och granar alldeles all by my self. Men det är ju okej ändå, skurna är himla gott. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0