Vad trött jag blev

Oj vad trött jag blev. Det känns så onödigt att vara trött efter en sån här seg dag. Jag sov till åtta (och gud vad härligt det är att få ligga kvar i sängen när sambon går upp), tog en lugn morgon och sen har jag grejat med litteraturseminariet. Lite grann. Emellanåt gått en promenad, tvättat, lagat mat, druckit kaffe... och sånt där. Sen vid sex kom M hem, och efter att ha konstaterat att han varit i mataffären och köpt margarin istället för smör, så tog jag bilnycklarna och körde själv till Maxi. Jag kan ju inte baka med margarin! Eller, vill inte. Vägrar. Om det inte är något som passar med margarin. Kommer inte på något just nu men. Iallafall, passade på att storhandla när jag ändå var på Maxi. Kattmat, hushållspapper, fryst mat. Jag gillar verkligen att handla på Maxi ensam! Och det var riktigt skönt att åka en vardagskväll.
 
Så ni sitter jag och halvt somnar i fåtöljen. Det vore skönt att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0