En vackerdag 2009

Studentbalen är väl för det mesta ganska överskattad och inte alls speciellt minnesvärd. Mycket fix för några futtiga timmar som inte är det minsta Askungen-på-bal-likt. Jag var den typen som inte gjorde så mycket väsen över det heller. Klänningen var viktig, det var det enda, den hade jag gärna haft på mig igen. Men jag var inte alls intresserad av att lägga massa pengar på proffshår och proffssmink. Jag önskade mig en sminkkurs på Make Up-store och där bestämde jag mig hur jag skulle sminka mig själv, den stora dagen, och köpte lite sminkgrejer. Jag anförtrodde syster maja att fixa håret på mig. Och jag tycker det blev minst lika bra som för tusentals kronor. Faktiskt så var det att förebereda mig hemma som var det roligaste på hela kvällen. Men så är det väl ofta, med allting, att förväntan är det bästa. Men, det var en okej kväll, balen 2009. Och så klart hade jag en stilig baldejt, sånt är ju alltid trevligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Men det allra snyggaste och coolaste
med hela balen måste ha varit
min frisyr morgonen efter...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0