Fredagskväll

Fredagskvällar ska vara mysiga och trevliga. Helst ska man slippa oroa sig för hur en tenta ska gå dagen efter. Jag har det väl för all del ganska trevligt och mysigt för mig själv. Men ja, jag tänker en hel del på tentan. Att jag borde ha pluggat lite mer. Jag har definitivt inte utnyttjat dagarna till sista droppen i frågan om att plugga... Men jag kände mig liksom färdigpluggad. Jag har antecknat allt, läst igenom det och gjort ungefär tusen övningstentor. Ungefär. Och nu orkar jag inte mer, skiter i det. Japp!

Så helgen börjar bra imorgon, tentan börjar halv tio. Antagligen kommer jag ha gjort klart den på en timme, så jag får väl strosa runt i Borås en sväng efteråt. Fika kanske.

Och vad ska jag göra sedan i helgen? Jag vet inte, min ihopbo åker till Danmark på "fotbollsresa" imorgon, så jag är all by my self. Ja, det är frågan vad man hittar på. Göra rent listerna med tandborste kanske? Städa skafferiet? Baka kakor och sätta i mig? Dunka huvudet i väggen?
Den som lever får se!
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0