Några knop

Tusan, idag har jag inte gjort så många knop! Men det var så skönt, efter förra veckans pluggande, att bara glida runt hemma, utan något som måste göras. När man nu fick två lediga dagar.
Imorse vaknade jag till riktigt skruttigt höstväder. Det var där känslan av att inte orka göra någonting började. Så hela förmiddagen fram till halv tolv segade jag bara, i köket, vid teven, med datorn. Men sen masade jag mig upp iallafall, började tvätta och gick en promenad i regnkläder. Och bakade kakor. Och möblerade om lite grann, flyttade en golvlampa från "gå-igenom-rummet" till verandan.
Det var väl dom knopen jag gjorde idag. Skönt!
 
 
Här på verandan gjorde sig min fin lampa mycket bättre. Och så kommer jag
antagligen att använda den här, i "gå-igenom-rummet" stod den mest som prydnad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0