Tittar på cityakuten

Åh, jag beställde dom två första säsongerna av cityakuten häromdagen och igår kom första säsongen. Cityakuten var en av mina favoritserier när det gick, och det är verkligen den allra bästa av sjukhusserier. Inte lika fjantig och mycket mer verklighetstrogen. Och dessutom håller sig serien bra genom alla säsongerna (10 -15 st?) och det är väldigt bra gjort tycker jag. Framemot säsong sju i de flesta serier brukar ju annars typ utomjordingar komma in i handlingen.
Och förutom detta är det många, många heta läkare med. Snygga utan att för den delen vara med i Veckorevyns tio-i-topp-snyggaste-singel-kändis-killarna eller göra tevereklam för typ wella shampoo.
 
Jag menar Dr.Kovac.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0