åh, känslan.

Åh, känslan av att det är fredag. Det trodde jag aldrig i måndags, att det skulle bli fredag. Det är så himla skönt att äntligen få sätta sig ner och slappna av helt och hållet.Inte vara tvungen att fixa med matlådor eller gå och lägga sig tidigt.
Men det var som alltid himla tråkigt och sorgligt, sista dagen på praktiken. Jag har haft tre väldigt bra veckor!
 
När jag slutat idag tog jag bussen ner till Knalleland för att kika i affärerna en stund medan jag väntade på M. Det var trevligt. Och för att verkligen lyxa till dig gick jag till Hemmakväll och hyrde tre filmer jag ville se och köpte en godispåse! Det var hundra år sen jag hyrde film. Men eftersom jag är hemma själv både idag och imorgonkväll så var det ju läge.
Så japp, jag ska ha himla trevligt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0