Bästa praktikplatsen

Käre barn, nu har redan en vecka gått på prakitken. Det har varit en lång vecka, måndag till fredag, varav två nätter i Borås hos bästa Emmas B&B (tack och lov att jag ha en snäll vän så nära sjukhuset!). Jag ha inte varit hemma s mycket. Men det har varit en så himla rolig vecka, jag har absolut den bästa praktikplatsen hittills och är ganska lyrisk faktiskt.Jag har två rejäla gamla erfarna sjuksköterskor som handledare och Post-op är hur spännande som helst. Bra tempo, både stressigt och lugnt, och så träffar man så mycket olika människor. Allt från gamla, till tonåringar, småbarn till dom minsta bebisarna som följer med sina nysnittade mammor. Det är askul att träffa på alla sorter.
Så jag hoppas faktiskt att dom två kommande två veckorna går långsamt och blir lika bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0