Ensam hemma

Åååååh, vilken dag. Så duktig jag har varit! Jag har suttit med uppsatsen nästan hela dagen och det har faktiskt varit roligt! Nästan så att jag fick slita mig från datorn ikväll. Men jag hade förutsättningar idag för att det skulle gå bra, för M har nämligen åkt till London på en fotbollsweekend. Lika med att jag är ensam hemma! Alltså kunde jag låna hans dator, ha radion på som jag ville, äta som jag ville och framförallt så var det ingen som störde mig på något sätt. Så skönt!
 
Men nu ska jag försöka lägga undan datorn och njuta av kvällen. Ibland undar jag ju varför i all världen jag träffade en fotbollsnörd. Men det måste ju vara för att dte betyder att man får vara själv och ensam ibland. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0