Uppsatsbubbla

Jag har flyttat in i en uppsatsbubbla. En bubbla där jag bara sitter och skriver uppsats, men andra ord. Det är en ganska trevlig bubbla faktskt, än så länge. Skriva uppsats är mycket roligare än att plugga till salstenta eller sitta hemma och skriva hemtenta. Det trodde jag never ever i mitt liv att jag skulle tycka, men det är det faktiskt! Bara man varvar skrivandet med en promenad, lite fika, sol eller några pussar! Så känns det som att jag kommer ha en ganska trevlig tillvaro dom kommande veckorna. 
 
 
Älskade runda bord, vad skulle jag göra utan det! Rymmer så himla mycket bra saker,
dator, papper, böcker, pennor, häftapparater . . . och tulpaner såklart!
 
 
 
 
Ps. Jag kommer antagligen radera det här inlägget om ett par dagar när jag totalt går in i uppsatsväggen och allt går piss och skit istället. . . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0