fikaträff.

 
 
Idag efter jobbet hade jag och mina bästa sjuksköterske-plugg-vänner bestämt fikaträff. För att prata om hur vi överlevt dom första månaderna som färdiga sköterskor och allt vi varit med om. Det var väldigt trevligt och sköljdes ner med gott fika och härligt väder. Det var kul att höra hur olika vi har haft det beroende på var vi jobbar. Jag som jobbar på ortopedavdelning, Lena på medicin och Ulrika i hemsjukvården. Vi har haft det så himla olika och sett och lärt oss olika saker. Men vi har iallafall överlevt och klarat av den här sommaren. 
 
Jag är så himla glad att dom här två månaderna har gått. Jag är långt ifrån säker än, har massor kvar att bli bättre på. Men ändå - det känns så himla mycket bättre nu än första veckan. Det känns okej, som att jag faktiskt kommer klara av det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0