mörka kvällar.

Jag tittade precis ut genom fönstret och insåg att det är mörkt och klockan är halv tio. Dom ljusa sommarnätterna har varit och farit. Jag tycker knappt jag har märkt av ljusa sommarnätter och har verkligen inte hunnit njuta av dom. Klockan tio har jag för det mesta ändå varit tvungen att gå och lägga mig. 
 
Jag brukar ändå tycka att det är ganska skönt och mysigt när det börjar bli mörkt igen. Inomhus blir det mycket hemtrevligare när man tänder lampor i fönstren. Och så kan man vara trött och häcka i soffan vid teven med gott samvete. 
 
Fast lite sorgligt känns det att snart hela sommaren är slut. Nästan utan att jag märkt det. Jag hoppas jag får uppleva fler junimånader i livet som jag faktiskt hinner uppleva. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0