nytt, because i'm worth it.

 
 
Hurra! Idag har jag hämtat ut mitt paket från lyko.se. Det har jag faktiskt längtat efter. Paketet innehöll shampo, inpackning och serum till håret och rouge, concelaer och en primer från the balm. Jag är så besviken att jag kände mig tvungen att duscha det första jag gjorde imorse, vill helst nu precis prova alla nya grejer. 
 
Dessutom köpte jag en ny plattång när jag var i stan i förmiddags! Det var ett impulsköp kan man säga, men jag 'är absolut värd det. Jag har faktiskt använt min systers gamla plattång, säkert modell nr 1 som utkom när plattång uppfanns. . . Och den har fungerat okej för en fattig student! Men jag har inte dåligt samvete för att jag köpte mig en ny, lyxig plattång. Because I'm worth it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0