våfflor och lite sånt.

Helgen i Ornunga avrundades på ett väldigt trevligt sätt! Mina "svärföräldrar" och Ms morfar kom ut till Ornunga och så fikade vi på våffelcaféet. Mormor och pappa var också med. (M själv var på fotbollsgrejs). Det var underbart väder, våfflorna var goda och efteråt tittade vi in i byns sommaröppna kyrkor och fick lite kultur. Jag får nästan svindel av att tänka på hur många människor och tankar som har funnits i en kyrka från 1100-talet. Det var iallafall en väldigt trevligt och innan jag åkte med him till vb åt vi räksmörgås hemma hos mormor. En riktigt somrig dag!
 
 
 
 
 
 
Men nu är jag hemma. Nu väntar fem dagars jobb. . . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0