vardagliga besvikelser.

Tänk vilka besvikelser man drabbas av ibland, ofta, som människa.Som idag! 
 
Första besvikelsen: Jag gjorde havregrynsgröt till frukost idag. Åhh vad gott det var! I ungefär en sekund, tills jag märkte att det faktiskt smakade konstigt. Gröten var god, men något annat var äckligt. Yes, mjölken var sur! Så det vara bara att hälla ut min goda gröt och äta yoghurt istället. Besvikelse.
 
Andra besvikelsen: I affären snappade jag åt mig en tidning precis innan kassan. Åhh vad jag såg fram emot att komma hem och läsa den i lugn och ro. När jag kommer hem upptäcker jag att en tidning redan ligger på köksbordet. Samma nummer. Redan läst. Besvikelse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0