en julhälsning från. . .

. . .mig, en stund innan jag ska iväg till jobbet för att jobba julaftonskväll. Vi är några som gör det, jobbar på julafton. Jag hoppas att alla åtta-till-fyra-fem-dagar-i-veckan-arbetare verkligen njuter av att få vara lediga över jul! Men det känns okej att jobba ikväll, för jag har ett sånt himla roligt jobb. Tänk om jag hade arbetat som rörmokare eller något och varit tvungen att akut åka och plocka upp hår-och-snusk bollar ur avlopp på självaste julafton. Det hade känts ganska bittert! (No fence till alla rörmokare). Men nej, jag glömmer lite att det är julafton idag och längtar till annandagen när jag ska hem till Ornunga och träffa familjen. Så jobbar jag med typ glatt humör ikväll!
God jul!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0