godmorgon.

 Inatt sov jag som en stock från klockan elva till nio! Det var så skönt så. Jag var så trött att jag knappt stördes av när M gick upp och stökade. Klockan nio kändes det som att jag kunde fortsätta sova, men det var allt dags att gå upp ändå. Drog på mig mjukiskläder och såg ett avsnitt Mysteriet på Greveholm innan jag åt frukost. I köket knäppte jag på radion, där pratar dom om just sömn. Tydligen riskerar man att dö i förtid vare sig man sover för mycket eller för lite. Hm, så jag antar att det var bra att jag gick upp vid nio ändå. . . Fast ärligt talat, väckarklockan ringer ju vid fem dom flesta dagarna, så det blir väl snarare sömnbist jag dör i förtid av. Tänka sig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0