kalsongpresent.

Köpa presenter till M, pappa och manfolk i största allmänhet är ganska klurigt tycker jag. Jag skulle vilja säga svårt! Hittills har M varit helt ointresserad av kläder, så i flera år har jag köpt det till både födelsedag och jul. Kul..? Detsamma med pappa och lillebror, där blir det också kläder för det mesta. Men M, i höst har han blivit helt crazy när det gäller att köpa kläder. Inom loppet av en vecka har han köpt kläder två gånger! Och inte på rea! Det tycker jag iochförsig är väldigt bra, men samtidigt blev jag mindre inspirerad att köpa kläder som present. Åååh! Vad svårt detg blev! Så i dessa paket, som M ska öppna när han kommer hem från träningen, ligger en sport-frågesportsbok (sån med typ liten dator till som man använder för att svara på frågor), en halsduk och kalsonger. Halsduk är väl en väldigt manlig present? För att inte tala om kalsonger. Jag sa en gång att jag aldrig, aldrig skulle köpa kalsonger till M, men kag kapitulerade. För kalsonger har han åtminstone aldrig någonsin kommit hem och köpt än så länge. Så nu får jag väl köpa kalsonger i några år!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0