lyckligt och väl.

 
 
Lyckligt och väl hemma i vb igen. Det trodde jag inte. Pappas bil ville inte starta när vi skulle åka, men han lyckades få igång den till slut och vi körde in på parkeringen precis när tåget kom! Jag hann inte köpa biljett innan, men som tur var behövde jag inte betala tilläggsavgift från vårgårda av någon anledning. Hurra! I min handväska hade jag med mig en plastpåse och en trasa, jag förväntande mig samma visa som sist, när mitt lås på bilen fryst fast och jag fick stå och greja i en timma. Men tänka sig, det gick att låsa upp som ingenting! En förmiddag med riktigt flyt i mitt liv, helt enkelt. 
 
Nu är det skruttväder och det blir en eftermiddag med julkalendrar på dvd, matlagning och lite annat julpyssel. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0