paket under granen.

 
 
 
Japp, även jag har några paket under granen. Och små bitar av paketsnöre och pappersbitar överallt på golvet ungefär. Som alltid när jag gör något, så blir det stökigt när jag slår in paket. Ändå trodde jag att jag skulle komma lindrigt undan i år, att jag fått dom flesta paketen inslagna i affären. Guess not.
 
Jag har lite gett upp att få huset perfekt julfint till imorgon. Om jag inte stannar uppe inatt, typ som Madickens mamma och pappa. Ikväll ska M och jag först över till hans föräldrar och äta revbensspjäll, och sen tänkte jag kolla på en julfilm (The Holiday kanske?) medan M är iväg och kollar fotbollsmatch på teve hos en vän. Nej, inte ens kvällen innan julafton är fotbollsfri. Jag är värd en fin julklapp minsann. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0