Äpplepajen.

Att plugga till en tenta (tentor i mitt fall) kräver sitt fika, det har jag nog sagt förut. 
Så idag bakade jag äpplepaj! Jag sågon någon äta det häromdagen på teve eller var det var,
och jag blev så sugen. Och äpplepaj är ju nästan nyttigt!
Så jag bakade en med massa äpplen, massa kanel och massa smul. Och sen såklart
massor av vaniljsås!
 
 
 
 
Jag hade förhoppningar om att ett gott fika skulle ge mig massa energi
till att plugga. Men nej, jag är så himla trött och seg idag, jag vill
bara lägga mig ner på golvet och sova. Jag är så trött på att antingen
stirra in i datorskärmen eller i anteckningsblocket, jag ser inte vad jag läser längre!
Dessutom vet jag inte hur jag ska plugga mer till tentan imorgon. Det känns
bara stopp, jag har gjort allt. Jag tror jag har fattat allt som är möjligt för
mig att fatta. Det sorgliga är att om jag lägger undan böckerna för imorgon, är
det bara att vackert börja läsa till sluttentan på måndag istället.... Pest, kolera?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0