Dagen och kvällen

 
 
Dagens kvällsmat, knäckebröd med äggröra (kokt ägg, litr smör och örtsalt).
Det gick ner! Men tusan vad svårt det är att hitta på något trevligt till kvällsmat.
 
Idag har jag suttit hemma, mest vid datorn. Pluggat lite, sökt lite artiklar.
Och så tillbringade jag över två timmar i soffan på verandan. När jag hade druckit
upp kaffet blev jag så himla trött att boken bara sjönk ner i knäet och jag
låg och slumrade ett bra tag. Lite förbjudet när man har så mycket att plugga,
men det var skönt!
 
Imorgon ska jag till högskolan och skriva ihop en projektplan med min uppsatskompis
och sen ha informationssöknings-workshop på eftermiddagen. 
Gäsp, jag tror jag ska gå och lägga mig. . . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0