Förberedelser

Om drygt en vecka fyller jag år och nästa söndag ska jag ha födelsedagsfika för familjerna.Och sånt kräver ju förberedelser. Det är väldigt sällan som några andra än M och jag ser insidan av vårt hem. Och ja, en del saker fixar man ju gärna undan innan folk kommer, speciellt mammor och mormödrar. Dammtussar och spindelnät för att nämna några saker. Veckan som kommer är jag ganska upptagen, jag ska läsa till omtentan och så tänkte jag fara hem till ornunga ett par dagar. Få lite miljöombyte och hänga lite med syster maja som kommer hem från halmstad. Iallafall, eftersom jag har begränsat med tid i veckan så får jag sprida ut alla föreberedselser som bakning och städning.
 
Så idag slängde jag alla mina pluggböcker all världens väg och bakade hallongrottor. Det är
så himla mycket roligare att baka än plugga! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0