Jag pysslar.

Klockan halv elva igårkväll blev jag på ett himla pysselhumör, Det blir jag ibland,
och då måste jag börja pyssla precis med en gång och hålla på tills jag blir klar.
Oavsett tid på dygnet! 
Jag är inte särskilt bra på att pyssla, ingen pysseldrottning det minsta som 
får allt dom gör perfekt snyggt med en gång(inbillar jag mig). Anledningen
till att jag pysslar så sällan är att det ofta krånglar till sig för mig, och det
har jag inte alltid tålamod med. Ack, en dålig egenskap...
 
Men iallafall, häromdagen när jag var på Clas Ohlson i ett annat ärende,
köpte jag såndär dekorarationstejp. Det var den jag blev så sugen att
pyssla med. Så jag fixade till en av mina ganska tråkiga, vita blomkrukor. 
Tejpen är verkligen jätterolig att greja med, för blir det fel är det bara att dra
bort tejpen och försöka igen. Man har flera chanser på sig att få det bra,
och det passar ju mig precis! 
 
 
En tråkig vit vas.
 
En något roligare vas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0