Kan jag berätta.

Jag kan berätta att jag varken har motivation eller inspiration till att plugga mer. Jag är snart
beredd att strunta totalt i hur det går på sluttentan på måndag. 
Tentan igår kändes väl okej, men jag vågar inte hoppas nånting innan jag får
resultatet. Jag har ju upptäckt att när man tror att man har skrivit asbra, så kan det
innebära att det går rakt ut motsatta hållet. Och fastän det kändes okej igår, så 
gick man inte därifrån med samma befriande känsla som man brukar efter en tenta - 
att hur det än går så är det gjort för den här gången. Hurra, fira! Men nej way, 
jag har en vecka och två tentor kvar innan jag får känna så.
 
Tusan vilken skön dag det kommer bli. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0