Nya grejer.

Jag köper väldigt sällan smink. Och när jag gör det köper jag samma produkter gång efter gång,
jag vet vad jag gillar. Jag är ju heller inte sån som lägger ner massor av tid på att sminka mig på
morgonen eller experimentarar dag från dag med olika färger. Jag har min rutin även där. 
Men idag gick jag crazy! Jag behövde köpa en ny concealer, och tänka sig, jag köpte ett nytt märke!
Och en ny ögonpenna blev det också, en brun.Okej, det var ingen lila ögonskugga, men åh vad roligt det kändes med nya grejer. Jag blev tvungen att testa det omedelbart när jag kom hem. Det är tillochmed så att jag känner för att använda det imorgon, fast jag bara ska vara hemma och plugga. Men det kanske går bättre att plugga om jag känner mig lite vacker. . . 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0