Stekos

Som om jag inte alls hade något att plugga, kom jag på iförmiddags att jag skulle
baka bröd och göra köttbullar att frysa in när jag kom hem. Så det gjorde jag.
För om jag kommer på något så ska jag göra det precis med en gång. Synd att
det aldrig gäller plugg. . . 
 
Iallafall, så nu har jag stått i brödångor och stekos i några timmar.
Det känns väldigt bra! Nu hoppas jag att jag har gjort tillräckligt
mycket annat för att orka koncentrera mig på skolan resten av
veckan.
 
 
 
 
 
 
Men jesus vad trött jag är nu. Jag är nog en hemsk flickvän som
tycker att det faktiskt är skönt att M är borta ikväll. Men att sitta
själv i soffan vid teven är precis vad jag känner för ikväll. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0