Suckar.

Suck, nu sitter jag här och är lite nere. Jag är själv hemma och vet inte alls vad jag ska hitta på.
Eftersom M är borta mestadelen av helgen, hade jag tänkt åka till Ornunga idag. Men så
fick dom magsjuka i huset, och det känns ju onödigt att åka dit och hämta. Fast just nu
känns det väl som att det hade jag gärna gjort för att slippa känna mig såhär
all by my self. 
 
Så nu är jag sådär rastlös. Det är svårt att komma på vad man
ska göra, när jag egentligen inte har lust till någonting. Och allt
tråkigt som städning och tvätt har jag redan gjort undan, eftersom
jag trodde att jag skulle åka idag. Suck vad bedrövligt!
 
Men som sagt, man kan alltid rengöra alla lister
med en tandborste om man har tråkigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0