Trött en måndagskväll.

Oj vad trött jag är! Jag vet verkligen inte hur jag ska orka gå ner och hämta tvätten, eller hur jag ska orka resa på mig överhuvudtaget. Det blir spännande.
 
Men jag tycker att jag har rätt att vara lite trött. Idag hade vi sluttenta och det tog verkligen på krafterna.
Nervositet, ångrest och så använda sina hjärnceller på det. Tentan var uppdelad i två delar, läkemedelsräkning 
och omvårdnad (som betyder alla dom viktigaste kurserna vi haft). Sen på eftermiddagen hade vi studenträttning, dvs vi rättade varandras tentor. Det stod inga namn på tentorna, bara en kod. För att slippa vänta en vecka på resultatet så la alla ut resultatet på den tentan man rättat på facebook. Så nu råkar jag redan veta att jag fick godkänt på omvårdnadsdelen, hurra! Läkemedelsräkningen hade jag ett fel på, det visste jag redan. Och eftersom man måste ha alla rätt på den, så måste jag göra om den. Förargligt, men ingen stor grej i sammanhanget, bestämmer jag mig för! 
 
Ikväll skiter jag i allt plugg, men imorgon måste jag väl så smått börja
läsa till omentan på lördag. Men det ska jag faktiskt göra hemma i
ornunga. Jag hoppas att ny miljö ger mig lite ny pluggmotivation.
Och förhoppningsvis sällskap, sol, friskluft och kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0