Du gamla, du fria.

Vad jag har lidit i helgen. Det har blivit en del del frustrerade tårar och huvuddunk i bordet. Men äntligen har jag kommit igenom och sammanfattat kapitlena i stressboken och det känns så himla skönt att jag vill sjunga nationalsången eller något lika högtidligt. Och allra mest göra en brasa av hela boken, men jag antar att det är säkrast att vänta tills tentan är gjort och godkänd. Synd. Iallafall, dom andra två böckerna jag ska plugga innan tentan är betydligt trevligare. I jämförelse. 
 
 
 
Jag känner på mig att det här kommer bli en jobbig vecka. Jag förutspår en hel del gråt och psykbryt. Stackars M.  Jag får  försöka balansera upp tentanerverna med fysisk aktivitet (det bästa mot stress, har jag nyss lärt mig) och goda kakor i fikapauserna (har inte lika mycket evidens i läroboken, men äh.)
 
 
Nu ska jag hitta på något trevligt till kvällsmat. Om jag ska slå vad med mig själv blir det hemmagjord pizza.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0