En sån som är pigg.

Vad jag önskar att jag var en sån som är pigg och kreativ på kvällen. Tänk vad mycket man hade fått gjort här i livet då! Plugg, pyssel, matlagning, pappersarbete och sånt där. Men pigg och kreativ, det är inte jag! Det blir mest teven och datorn från sena eftermiddagen. Jag har inte alls någon motivation eller lust att göra något särskilt. Det är nästan så att det är besvärligt att bara resa på sig...
 
Jag tröstar mig med att jag inte är så här året om. På sommaren när det är ljust är jag inte lika lat på samma vis. Så nu känns det skönt att vi går mot ljusare tider. För varje dag blir den delen av dagen jag orkar vara pigg, någon minut längre. Hurra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0