Klagan inför natten.

Usch och fy vad jobbigt allting känns. Jag skulle helst bara vilja snabbspola förbi den här terminen och stå där som färdig sjusköterska. Alla tråkiga tentor skulle vara gjorda och godkända, slutpraktiken över och framförallt så skulle C-uppsatsen vara ett avslutat kapitel!
Att gå upp i morgon och åka på introduktionen för Vetenskaplig teori och metod känns övermäktigt... eller rättare sagt, åt helvete. I den här ändan på kursen vet jag inte riktigt hur det ska gå utan att bryta ihop. Men så har det ju känts nästan varje kursstart, och jag har överlevt hittills. Det har gått bra till och med. Så jag vet att jag egentligen varken behöver klaga eller misströsta. Hoppas
 
Men gå upp imorgon, det vet jag iallafall inte hur det ska gå.
 
 
 
 
 
 
 
 
ps. snälla, gör så att en klockren idé till en uppsats ramlar ner i mitt huvud inatt när jag sover. 
(eller hos min uppsatskompis, det funkar också.) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0