Lördagsläsning.

 Om man inte har något skojigare för sig på en lördagskväll är det väldigt trevligt att lägga sig i 
sängen och läsa så länge man vill, utan att tänka på hur dags väckarklockan ringer morgonen efter. 
Och en stund att läsa på kvällen behöver jag - just nu håller jag på med tre böcker. Bror och syster, Twilight på engelska och så en Lotta-bok förstås. En del tycker jag är knäpp, men dom senaste åren har jag känt mig tvungen att läsa minst två böcker samtidigt. Oftast blir det två av helt olika genrer, som nu. Någon lite mer ansträngande och så någon lättare. Min hjärna och mitt såkallade intellekt behöver båda sorterna. 
Men som sagt, på vardagskvällarna kan det bli lite körigt att hinna läsa i alla tre. Så tack gud för lördagskvällar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0